香港校際方程式 Formula AI 2024 第三站 瑪利諾中學

🏁 #香港校際方程式2024 #FormulaAI2024 🏁

我哋上星期六喺瑪利諾中學舉行咗2024年嘅第三場Formula AI賽事🏎️,今次比賽最大嘅創新之處,就係我哋事前製作咗賽事地點嘅模擬場景,讓學生們可以喺模擬賽事前收集模擬數據📊,並同現實生活中嘅數據結合嚟訓練無人模型。

模擬器令學生可隨時收集數據及測試模型,令學生有更多機會改善無人駕駛表現。

模擬器亦加入新功能,例如調整視野範圍、車輛速度同阻力等,令模擬環境更貼近現實世界。值得一提嘅係,當日總共有12支隊伍成功地利用模擬器同現實數據結合,實現自動駕駛🎉!

🔥今次嘅模擬器訓練為學生帶來咗全新嘅挑戰,促使佢哋喺學習遙控無人車駕駛嘅路上精益求精。下個月,我哋將會回到佐敦谷公園,好奇班學生嘅表現會點樣?讓我哋拭目以待,期待見到佢哋嘅進步同成長!

更多活動相片

×